dinsdag 20 oktober 2009

Het kon niet uitblijven.

Het kon gewoon niet uitblijven: in deze tijd waarin vrijwel iedereen die wel eens wat letters op papier zet een Blog bijhoudt, moest ik wel…… En ik doe het eigenlijk met veel plezier.

Een blog is een prachtige manier om veel van wat geschreven is, goede ideeen, leuke verhalen, ervaringen, herinneringen, tips en advies, reisverslagen en natuurlijk nog heel veel meer, aan de vergetelheid te onttrekken. Te veel van dit alles blijft vaak opgeslagen op morsige papiertjes ergens in een donkere la liggen. Nu is het zeker niet zo dat alles wat ik schrijf een literatuurprijs verdient, maar toch hoor ik vaak als reactie op mijn stukjes, colums, gedichten enz.: waarom publiceer je dat toch niet?!

Dat ga ik dan maar doen…. hier op deze blog-site. Ik beloof in ieder berichtje een glimlach, wellicht soms een schaterlach, misschien soms een traan.

Welkom…… en kom nog eens langs binnenkort…..