zondag 28 februari 2010

Website Genealogie.


Ik heb op deze weblog al een paar keer geschreven over de genealogie van mijn familie, die ik aan het samenstellen ben. Dat is niet iets wat je op een regenachtige zondagmiddag (zoals vandaag!) doet, daar ben je vele jaren mee bezig.

De laatste tijd heb ik er weer flink wat gegevens bij gevonden, voornamelijk dank zij het onvolprezen internet. Ik ben inmiddels aangeland in ca 1570 en het is niet te verwachten dat ik verder zal komen. In de breedte kan de genealogie echter nog best uitgroeien en dat zal dan ook zeker gaan gebeuren in de toekomst.

Het is inmiddels alleszins de moeite waard de gegevens op het internet te plaatsen en dat heb ik dan ook nu maar eens gedaan. Bekijk het resultaat van vele jaren noeste arbeid op http://www.genealogie.luikerwaal.com.