vrijdag 12 maart 2010

Bijna beter....

Het moment dat ik mezelf genezen ga verklaren is niet ver meer. Het gaat best wel weer de goede kant op met me. De stoelgang herstelt zich, ik kon het aanrecht weer eens goed schoonmaken, de wc's poetsen tot ze weer spic-and-span waren en een stofzuiger door het huis jagen.

Het was heerlijk om die huishoudelijke werkzaamheden, die nou niet bepaald mijn favorieten zijn, weer te kunnen doen. Natuurlijk is het fijn als een ander dat in geval van nood even over neemt, maar het beste voelt een mens zich toch wanneer hij voor zich zelf kan zorgen. Daarna naar de BONI geweest, sjouwend met een krat met op de heenweg lege en op de terugweg volle bierflesjes. Ik wilde daarna meteen doorgaan met een was draaien, nog wat bankzaken regelen, en wat andere klussen, maar toen was ik even helemaal uitgeteld en moest languit op de bank gaan liggen bijkomen. Maar het gaat beter..... Nog even.