woensdag 4 juli 2012

Snertweer.

We zijn tot nu toe dit jaar niet bepaald rijkelijk bedeeld geweest met zomerse dagen, maar vandaag was het er dan toch zo één. Lekker in de tuin gezeten, nog een wandeling gemaakt, een gezellige en lange skype-babbel met een vriend in luchtige kledij.... helemaal echt zomer.

En dan is het tijd om de avondmaaltijd te gaan bereiden en blijkt dat ik erg weinig in huis heb. M'n blik valt op een blik. Erwtensoep! Kan dat wel op zo'n prachtige zomerdag als deze? Vast wel. Voor erwtensoep kun je me altijd wel wakker maken en de seizoenen zijn in Nederland toch al geruime tijd volkomen in de war.... openmaken maar dat blik!



Gezeten in de fleurige tuinstoel op mijn nog steeds door een mild zonnetje gekoesterd terras heb ik het mij goed laten smaken. Het was vandaag dus toch weer een snertdag!