woensdag 25 april 2012

Hoe gek.

'Hoe gek kun je de mensen krijgen wanneer er voor hen mogelijk enig geldelijk gewin in het verschiet ligt?' vroeg ik mij af toen ik overal in het dorp de posters van de Lidl achter de ramen zag hangen. Eindelijk komt er nu ook bij ons een filiaal van deze befaamde winkelketen en ter gelegenheid hiervan werd bij iedere inwoner een poster bezorgd. Wanneer je die ophangt achter het raam maak je kans op maar liefst een heel jaar lang gratis boodschappen! De kans op winnen is natuurlijk miniem, maar toch denkt iedereen natuurlijk 'Waarom zou ik nu eens niet de winnaar kunnen zijn?'.


De notaris trekt een tiental adressen en dan gaan ze kijken. Geen poster geen prijs. Je moet er toch niet aan denken dat dat zou gebeuren. Dus hangt er nu al een week lang om de drie huizen achter het raam zo'n lelijke poster.

Erg hè.

En het allerergste is............. bij mij hangt er ook één.