woensdag 30 juni 2010

Henc's Vrije Blog

Al geruime tijd houd ik de weblog 'Henc's Blog' bij. Ik deed en doe dit altijd met veel plezier, maar voelde ook de beperkingen. Ik heb soms nogal uitgesproken meningen en opvattingen op het gebied van politiek, religie, seks en andere min of meer gevoelige zaken. Ik wilde ze niet op mijn Blog zetten omdat die voor iedereen toegankelijk is en er zijn onder mijn kennissen zeker mensen die zich gekwetst zouden kunnen voelen.

Ik hecht er grote waarde aan open en bloot voor mijn opvattingen uit te komen. Daarnaast wil ik ook niet anderen daarmee onnodig pijn doen. Een dilemma waar menig schrijver mee worstelt, lijkt mij.

De oplossing vond ik in een nieuwe blog, 'Henc's Vrije Blog', die lezers alleen toegang geeft op hun eigen verzoek. Zij nemen daarmee ook het risico geconfronteerd te worden met opvattingen die niet de hunne zijn. Ze moeten dan niet zeuren. Ze zijn immers gewaarschuwd.

Lezers van mijn blog die toegang willen krijgen tot 'Henc's Vrije Blog' kunnen een mailtje sturen naar:


Het e-mail adres van de aanvraag wordt gebruikt als toegangsnaam.